Alla inlägg under november 2012

Av Evelina Karlsson - 30 november 2012 12:12

? Jag har haft praktik hos underbara småbarn på dagis! underbart <3
? Jag har hittat tillbaka till min fina vän Cornelia & även lärt känna en ny fin vän som heter Felicia! <3
? Jag har beställt en fin julklapp till mamma, längtar som satan!
? Jag har träffat min kusin Nathalie & gått på stan tillsammans med henne och brorsbarnen! <3
? Jag har satt i brunt underhår !! <3

sista planeringen nu då! kommer komma på en ny lista till nästa månad!
tillbaka till praktiken nu sista timmarna
puss

HIV

Av Evelina Karlsson - 29 november 2012 22:39

ledsen för å behöva säga detta men ja delade spruta med Linn Sjöberg.. och det gav mig HIV.. så ni som vill kan få HIV gratis av mig om ni är sugna?
gött.. då säger vi så heeeeej

Av Evelina Karlsson - 29 november 2012 22:05

När jag blev dumpad av mitt ex genom ett sms utan förklaring osv så har jag fått mycket sämre självförtroende eftersom man är osäker på vad man gör fel. Det har egentligen gjort mig blygare och osäkrare i allt. Egentligen inte så mycket jag kommer på!
Blir ingen vanlig bloggning ikväll eftersom jag inte gjort ett piss idag (n)
ja mongo

Av Evelina Karlsson - 28 november 2012 22:01

Idag har jag varit på praktiken, därför ja inte uppdaterat så mkt denna veckan. Jobbar 8-3 och sen har jag varit väldigt trött. Idag var det tänkt att jag skulle ta det lugnt ikväll men så fick jag baka pepparkakor med mina underbara brorsbarn å så! sen efter det då ringde min underbara vän Oscar och ville komma å snacka för han nt mådde så bra så vi träffades å snackade å ja hoppas han mår bättre nu! Vi kollade oxå på en film som hette "babycall" men den va nt jätte bra! Imorgon blir det praktik igen så måste ta å bädda ner mig, å för er som nt vet praktiserar jag på ett dagis fullt av söta ungar! & btw jag älskar min bästa vän Oscar, glad att jag har dig! I alla lägen kan du få mig på bättre tankar, du får mig alltid att känna mig speciell<3

Av Evelina Karlsson - 28 november 2012 21:57

jag är en väldigt osäker tjej som inte har så värst bra självförtroende. Jag är väldigt blyg av mig till en början men tillslut lugnar det ner sig. Jag är väldigt omtänksam och bryr mig om andra, och i vissa fall kan jag nog till o med vara för snäll. Jag är inte direkt en sån tjej alla killar vill ha, eller som alla tejer vill vara kompis med, snarare tvärtom. Men jag har empati och mår dåligt av att se någon annan må dåligt

Av Evelina Karlsson - 24 november 2012 22:50

FML... ingen glöd kvar är trött på att kämpa är trött på att leva
så ni som inte bryr er, skriv inte mer.
tack å hej..

Av Evelina Karlsson - 22 november 2012 20:47

Min vän, jag älskar dig något så
oerhört.. vet inte vad jag gjort men
du hör aldrig av dig och vill aldrig ses..
Känns som du bara glömmer mig
mer & mer.. men ja va som lyckliast här och jag saknar dig Astrid...<3

Av Evelina Karlsson - 21 november 2012 22:12

Nyss varit ute och åkt epa med kim. Körde tillsammans med Oscar & Konrad, skoj skoj!! Nu ligger jag i min säng och har väldigt tråkigt.. kan knappt gå på min fot mer btw.. så lycka t på gympan imon.. tagga skola *suck* natti natti puss
btw; jag & jessica i skolan (y)

Ovido - Quiz & Flashcards