Alla inlägg under december 2012

Av Evelina Karlsson - 31 december 2012 23:45

SNART ÄR DET ETT NYTT ÅR! BARA 15 MINUTER KVAR MEN VEM VET I VILKET

TILLSTÅND MAN ÄR OM 15 MINUTER..... SÅ GOTT NYTT ÅR!!

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEST       


 

Av Evelina Karlsson - 31 december 2012 09:00

  • Tacos
  • Kinamat

Det är de allra godaste maträtterna som finns! I LOVE IT <3

Av Evelina Karlsson - 30 december 2012 09:00

När jag är glad lyssnar jag på

  • Magnus Uggla - Astrologen
  • One Direction - Live while we're young 
  • One Direction - Heart attack
  • Neon Hitch - Get over U
  • Groove Coverage - Poison

        


När jag är ledsen lyssnar jag på

  • Anna Ternheim - Shoreline
  • Laleh - Hide away
  • Sheryl Crow - The first cut is the deepest
  • Glee Cast - Turning tables
  • Evanescence - My immortal

        

Av Evelina Karlsson - 30 december 2012 01:16

Varit med Felicia hela dagen!
Först va vi i växjö en sväng på samarkand, sen gick vi på stan i Ljungby. Vi stack hem till mig och åt och sedan vidare hem till Felicia och kollade på tv! Stack till Subway och åt och gick sedan på bion "mammas pojkar"! AS BRA! nu är vi hemma hos Felicia k& slappar, och läser om haj, krokodil och manet olyckor, fyyyy!!!
Mycket mys med mitt hjärta, sover här inatt!! En bild på mig å felicia från bion, och en bild på mig och felicias söta vovve! puss

Av Evelina Karlsson - 29 december 2012 09:00

SOMMAREN ÄR DEN ABSOLUT BÄSTA TIDEN PÅ ÅRET

TVÅ BILDER SEDAN I SOMRAS

   


Av Evelina Karlsson - 28 december 2012 09:00

DETTA GÖR MIG LYCKLIG, MINA ÄLSKADE BRORSBARN ARWEN, MAXIMUS & TITUS <3

         





Av Evelina Karlsson - 27 december 2012 09:00

Ärligt talat så har jag ingen aning om varför jag har detta bloggnamnet

Jag bara kom på något för att jag inte hade någon fantasti hehe

KYSSSS

Av Evelina Karlsson - 26 december 2012 23:36

trodde ja inte om dig.. fyfan
Arg.. förbannad.. ledsen.. sårad..

Ovido - Quiz & Flashcards