Alla inlägg den 10 december 2012

Av Evelina Karlsson - 10 december 2012 22:35

Hej mina fina läsare, blir inte så mycket uppdatering tyvärr. Har börjat tröttna lite eftersom jag inte vet vad jag ska blogga om så om ni verkligen vill att jag ska blogga får ni komma med förslag! Idag har inte hänt så värst mycket. Skolan som vanligt, efter det var det luciaövning vilket inte gick jätte bra. Sen åkte jag hem och somnade en stund med musik i öronen. Klockan 6 stack jag och kim ut till Konrad och fixade lite saker med traktorn som behövdes:) satt dock i bilen hela tiden med Oscar och hade sköjigt :) imorgon ska jag fixa min underbara brorsdotter och hennes kompis i håret till deras luciatåg som jag ska kolla på på kvällen! Nu ska ja försöka sova! ärligt, kom med förslag, inga förslag är för dumma! Kan ju köra en frågevecka denna veckan då, den startar nu och inga frågor e för konstiga, tillåter dock inte alla kommentarer så alla kan se dom:) natti sussa sött <3

Ovido - Quiz & Flashcards