Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelina Karlsson - 31 oktober 2012 08:00

Haha ett av dom jobbigaste inläggen jag gjort hittills..

Ja vart ska jag börja, jag är inte riktigt nöjd med min kropp om man säger så.
Jag tycker att jag har alldeles för stora lår och väger lite för mycket än vad jag skulle vilja väga.

Jag tycker också att jag är alldeles för kort!! Jag har väl det alla killar vill att man ska ha, ex rumpa å bröst.

Ni kommer säkert tycka att jag är konstig men jag önskar att jag hade mindre bröst haha..

Men man får lära sig leva med sin kropp så är de bara!

Av Evelina Karlsson - 30 oktober 2012 21:15

Jag saknar dig Johanna!
Min fina vän <3

Av Evelina Karlsson - 29 oktober 2012 20:48

är inte kul!!! kostade ju fan 1100 spänn här nere för att få lite jävla antibiotika å penicillin som smakade rövhål...
nu är ja sur -.- inte bada mer heller, å
sista dan imon:/ blir väll å sola hela dan

uppdaterar på onsdag!' puss

Av Evelina Karlsson - 29 oktober 2012 08:00

Yasmina, vi har gått i samma klass sedan 7an men aldrig stått varandra nära, nu i 9an har vi börjat komma varandra nära & jag tycker det är jätte kul verkligen!

Du är en fantastisk person som alltid är glad och har alltid något roligt att berätta!

puss på dej :)<3


 

Av Evelina Karlsson - 28 oktober 2012 08:00

Min fantastiska familj består av min mamma Ann, pappa Leif, mina storebröder Robin och Fredrik. Fredrik med fru Kristina & de 3 barnen Arwen Maximus & Titus
Även min storebror Marcus som dog i cancer som jag inte har bild på!
Jag älskar er <3



Av Evelina Karlsson - 27 oktober 2012 23:06

FATTAR NI VAD JAG SAKNAT INTERNET?!
äntligen fått skriva med mina fina vänner & kollat fb!!
men gladast är jag för att få uppdatera här!!
jag har det helt underbart här, 30 grader i skuggan, så jäkla skönt!!
& nej, bilderna på mej är tagna den första dagen så ser inte så brun ut xD
uppdaterar nån annan dag om ja får tillfälle annars är de de första jag gör på flygplatsen i Växjö på onsdag!
puss

Av Evelina Karlsson - 27 oktober 2012 08:00

För 2 år sedan, som sagt i "dag 6" inlägget så träffade jag min första riktiga kärlek, och där hände ett av mina största misstag. Jag glömde bort mina vänner för att jag tyckte om honom så mycket så jag bara ville vara med honom hela tiden.

Visst jag ångrar ingenting med honom men jag ångrar att jag inte insåg hur det kunde bli.

Jag glömde bort mina vänner & när det tog slut hade jag förlorat många av dom, jag är så jävla stolt idag, att de kunde förlåta mitt misstag & att jag ftf har kvar de flesta av dom! Kärlek <3

Av Evelina Karlsson - 26 oktober 2012 08:00

Den 1 oktober 2010 när jag var 13 år blev jag tillsammans med min första riktiga kärlek.

Jag trodde det var den rätta men nej det var det nog inte eftersom att det tog slut 13 månader senare!

Aldrig varit så kär förut, allt var underbart, men något gjorde att vi gled isär, sen tog det slut & nu är det som det är! Rasmus 2010-10-01 - 2011-11-09

Ovido - Quiz & Flashcards