Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 21:23

Nyss hemkommen från brorsan, hans tjej och hennes mysiga ungar Frida & Tim! Gjort hemmalagad pizza och badat busungarna. Man var lite vit om kläder hår och ansikte när man kom hem! Nu ska jag bädda ner mig i sängen & kolla på film! sleep well!
pussar & kramar

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 19:18
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 15:42

Nyss hemkommen från skolan, suttit & pluggat kärnfysik..
Snart ska jag dra ner till min kära kusin Nathalie som fyller 19!
Blir nog ingen buggkurs för mig ikväll eftersom Linn blev kvar på sjukhuset tills fredag..
Men nu drar jag med mamma till kusinen! Uppdaterar senare
puuss

 

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 11:07

Jaha, här va de mycket man fattade då? varför kan dom inte ha normal engelskalektion?

andra världskriget, vafan ska man kunna de för...? så jävla tråkigt -.-

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 09:31

Sitter i skolan & väntar på att engelskan ska börja! Nyss varit på ungdomsmottagningen med klassen! Ja man fick ju sig en tankeställare i vissa lägen haha.. Efter skolan ska jag kanske hälsa på min kusin som fyller 19 år idag! Senare ikväll blir det buggkurs ifall Linn kommit hem från sjukhuset tills dess. Packa blir det nog också ikväll, längtar som satan! Hoppas på att träffa lite fina vänner innan jag åker också! Nu ska jag upp med engelskaböckerna & jobba på så jag slipper ligga efter när jag kommer hem, uppdaterar senare!
puss

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 08:00

VAD HETER DU?
Evelina Anna Karlsson
ÄR DU ALLERGISK MOT NÅGOT?
Nej!:)
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV?
hehe ja
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?
Mobilen
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS?
''Nja''
VEM VA DEN SENASTE KILLEN DU FICK SMS AV?
Henrik Larsson
BRUKAR DU GOOGLA?
ajjemän
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG?
absolut!
HAR DU KYSST NÅGON DENNA VECKAN?
nepp
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
2
HUR SVARAR DU I MOBILEN?
Beror på vem det är :)
VEM RINGDE DIG SENAST?
Mamma
BRUKAR DU KOMMA I TID?
yes :)
NÄR MÅR DU BRA?
När jag är med mina vänner!
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
igår -.-
HUR KÄNNER DU DIG NU?
uttråkad!
ÄR DU SMART?
beror på ^^
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
ja det hade jag :)
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN?
typ juice
ÄR DU BLYG?
haha ja!
VAD GÖR DU IMORGON?
skola :(
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
SPINDLAR!!
VAD LÄNGTAR DU TILL?
Gran Canaria på onsdag!
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1997
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?
nepp
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU?
nepp :)
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?
i fredags, för att jag blev upprörd......
VA DE PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
nej
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER?
jag har glasögon som jag borde bära, men hatar dom så använder dom inte!
HAR DU NÅGON PIERCING?
öronen, naveln, & har haft i näsan
VILL DU GIFTA DIG?
jaa det vill jag väll
GILLAR DU ATT DANSA?
hmm.. beror på om det är mycket folk som är runt om & isåfall inte!
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
det händer xD
BLIR DU BRA PÅ KORT?
ibland :p
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?
någon som vill göra ngt roligt!
VAD VA DET FÖRSTA DU SA IMORSE?
''vi tar det sen''
HAR DU SOVIT I DIN EGNA SäNG INATT?
jaa
HAR DU SNYGGA SKOR?
har jag väll :p
ÄR DU KÄR?
tycker om ngn väldigt mkt iallafall :)
HUR MYCKET ÄR KLOCKAN NU?
08.00

Av Evelina Karlsson - 22 oktober 2012 07:08

Precis nyvaken, om 45 minuter ska jag vara i skolan!! Åh känner mig som ett levande lik..

Men men får stå ut dessa 2 dagarna! Nu in i duschen! Sen göra mig redo, 30 dagars planen uppdateras klockan 8

och idag är det 40 frågor att svara på!
puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards