Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelina Karlsson - 25 oktober 2012 08:00

En bild på mig själv för ett år sedan på min första praktik på frisörsalongen "bei capelli"

På bilden har jag löshår och bruna slingor vilket jag inte har idag! väldigt söt jo ja absolut

Av Evelina Karlsson - 24 oktober 2012 08:00

Thea Ryberg, du kan alltid få mig på bra humör!

Du är en person som alla borde få ha, du är fantastisk på alla vis & jag är så sjukt glad att du är min vän!

Jag ser upp till dig, för att du är så sjukt vacker & verkligen vet hur man är en bra vän!

Puss på dig vännen!
Läs hennes blogg btw
www.thearyberg.devote.se

Av Evelina Karlsson - 24 oktober 2012 04:53

Nu går bilen mot Växjö flygplats & jag är sjukt nervös! Men dehär ska vi fixa :D Nu ska ja ta mig en sovrunda haha!
HA DE BRA HÄR HEMMA I KALLA SVERIGE! puusssar

Av Evelina Karlsson - 23 oktober 2012 20:57

klockan är 9 & jag är redo för sängen!
imorgon klockan 07.00 går flyget så upp tidigt imorgon!
packat för fullt, kommer säkert glömma ngt...
saknar en speciell person väldigt mycket!!
nu ska ja krypa ner å sova, natti
tidsinställda inlägg kommer kl 08.00 varje dag! uppdaterar kanske något vanligt inlägg också, när ja e på hotellet för annars kostar det! btw osminkad på bilderna, ful ja :)
puss & godnatt

Av Evelina Karlsson - 23 oktober 2012 10:04

sexualkunskap, japp japp
Väldigt lärorikt, roligare än att prata om djurens liv och typ kretsloppet..
Skriver just nu om överförbara sjukdomar & preventivmedel..
Så om ni får en vårta på könsorganet, japp japp då har ny kondylom och då har ni varit väldigt dumma för då får ni använda frätande medel eller göra operation! Hoppas ni använder kondom...(:

Av Evelina Karlsson - 23 oktober 2012 08:00

Har många kompisar som står mig nära, men här är dom 10 närmaste!
Ni är underbara allihopa & ja.. livet vore inte såhär bra om inte jag hade er! love u

Frida Adolfsson Sandra Hedvåg Fanny Johansson

Emelie Einarsson Ellinor Johansson Thea Richter Malm

Thea Ryberg Konrad Johansson Oscar Philipsson Amelia Hall

<3 kärlek till er <3



Av Evelina Karlsson - 23 oktober 2012 07:29

omg, påväg till tandläkaren..
hoppas inte jag har några hål :(
missar gympan i skolan, sköööönt
Är as trött, känns typ som jag dygnat, men nej det har jag inte...
Idag ska jag fortsätta packa tills imon!
30 dagars planeringen kommer varje dag vara tidsinställt kl 8 så kolla gärna!
Nu ska det in och pillas i munnen på mig, uppdaterar senare!
puusss

Ovido - Quiz & Flashcards