Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelina Karlsson - 21 oktober 2012 17:48

10 fakta om mig själv:
1. Fullständigt namn är Evelina Anna Karlsson
2. Född den 28 mars 1997
3. Jag älskar att sjunga och spela gitarr
4. Jag är en osäker person
5. Min favoritlåt är ''Karl Wolf - Africa''
6. Jag tycker om en speciell person just nu
7. Jag tycker att Ljungby, där jag bor är en riktig skit stad
8. Jag tycker det är enklare att vara kompis med killar än tjejer
9. Jag älskar allt som har med smink och hår att göra!
10.Jag gillar inte att vara med på bilder när någon annan än jag har tagit dom!


 

Av Evelina Karlsson - 21 oktober 2012 17:45

För att ha något att skriva om varje dag så har jag bestämt mig för att göra ''30 dagars plan''

Här kommer den!

1: 10 fakta om mig själv & en bild.

2: 40 frågor att svara på.

3: Mina närmaste kompisar.

4: En person jag ser upp till.

5: En bild på mig för ett år sedan.

6: Min första riktiga kärlek.

7: Ett misstag jag gjort som jag ångrar.

8: Min familj.

9: En person jag kommit nära på kort tid & varför.

10: En bild på en jag saknar.

11: Vad jag tycker om min kropp.

12: Ett kort någon annan tagit på mig.

13: En bild på mig när jag var liten.

14: En person/kändis som jag träffat.

15: Vad jag vill med min framtid.

16: Några minnen i mitt liv.

17: En tid i mitt liv som jag saknar.

18: En vän som bor långt ifrån mig.

19: En vän jag inte skulle klara mig utan.

20: En rolig resa jag varit med om.

21: En person jag skulle vilja byta liv med för 1 dag & varför.

22: En person jag smsar eller ringer när jag är nere.

23: Något jag längtar efter.

24: Saker jag vill ändra med mitt utseende.

25: En av mina favoritbilder som jag själv tagit.

26: Mina rädslor.

27: Bild på mig när jag är som lyckligast.

28: Hur jag är som person.

29: Något som har ändrat mig som person.

30: 5 bra saker som har hänt under dessa 30 dagarna.


Första punkten börjar jag med i nästa inlägg om en stund!

Av Evelina Karlsson - 21 oktober 2012 16:43

Ny blogg här på bloggplatsen, & jag hoppas kunna uppdatera bättre än på de andra bloggar jag haft!
Jag kommer dock inte uppdatera varje dag men så ofta jag hinner!
Här lägger jag ut både bilder & musik och ni får gärna komma med förslag vad jag ska blogga om!
Bloggar inte för att bli känd om folk tror det, jag gör det för att jag tycker det är kul!



Bloggar senare ikväll! Nu blir det middag med familjen! puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards