Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Evelina Karlsson - 14 februari 2013 16:56

Jag har många gånger önskat att bara komma bort härifrån. Många gånger tänkt på att skada mig själv & även gjort det. Tänkt avsluta de "liv" jag har enkelt och snabbt. Men i sista sekund kom skuldkänslorna för de människor ja älskar mest. Jag ångrade mej så jävla mkt & nu har de varit helt okej med tankarna ett tag. Nu, starkare än någonsin vill jag bara bort, & det kvittar hur, bara detta tar slut enkelt och utan dessa skuldkänslor. Jag är så jävla less på att behöva gråta mig till sömns, vakna i tårar och känna att exempelvis den bästa jag hade, inte tänker på vad han/hon gör mot mig just nu. Det va de värsta som kunde hända. Det är inte enkelt att sitta i den sitsen när man inte vet hur man ska göra för att den personen ska bry sig om än, och inte bara om en viss annan person. Jag skiter i om du läser detta just nu, och om du kommer hata mig eller ens bry dig om jag vill bort härifrån. Jag SKA. För nu är jag trött på allt.... jävla SKIT alla <3ns dag...
Det känns som ja fått ett skott i hjärtat & de gick rätt igenom..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards